onsdag 11 maj 2011

Önskelista!

Loreal Sublime Solskyddande Spray - behöver skydda mitt redan skadade hår!
  
Estee Lauder DayWear Sheer Tint Release Moisturizer SPF 15 - en magisk dagkräm som jämnar ut hudtonen, tillför lyster och fukt. Dessutom fullproppad med antioxidanter! Det är vad min hud vill ha i sommar! Inte kakiga och tjocka foundations.

IsaDora Jelly Kiss Lipstick  # 58 Orange Blossom -Perfekt sommarnyans som vi kommer se på många läppar!

IsaDora Eye Shadow Quartet  #66 Ocean Dream - Ger en nätt färgkick till ögonen utan att bli för mycket.

Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor - Reparerande inpackning, ett måste för blekta blondiner.

Dior Self-Tanner Natural Glow Face - en BUS för ansiktet som inte blir orange!


4 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig önskelista! Blev mest sugen på Dior's BUS och läppstiftet :)

    SvaraRadera
  2. Dior's BUS ska ge en fin naturlig bränna. Har haft prover på den innan och minns att den levde upp till förväntningarna. Dock är den dyr :( Jag har en från Nivea i ansiktet nu, men den är för orange på mig..

    SvaraRadera
  3. Blev väldigt sugen pà ögonskugga fràn Isadora. Härliga färger. Ska testas! <3

    MVH
    Sofie

    SvaraRadera
  4. Jag har spanat på den Solar Sublime också! Får se om det blir den eller en annan..

    SvaraRadera