lördag 14 maj 2011

Nivea 100-årsjubileum


I år är det 100-årsjubileum för Nivea. Hela kampanjen frontas av Rihanna. Nivea kommer också att vara huvudsponsor på Rihannas kommande turné. Hennes låt "California King Bed" - kommer att höras i kommande tv-reklam för Nivea. Ett av Nivea's mål är att få människor att känna sig bekväma i sin hud. Rihanna säger sig vara väldigt upprymd, hedrad och stolt över att få vara en del av Niveas jubileum. Snart kommer du via Nivea få tillgång till exklusivt Rihanna-material via hemsidan. Något vi alla ser fram emot är de kommande event ute i landets butiker. Håll ögon och öron öppna! Snart händer det grejer! Och vi vill såklart alla vara med och fira Nivea. 

Nivea för mig

För mig är Nivea något alldeles speciellt. Jag är uppväxt med Niveaprodukter i hemmet. Min mamma var redan på sin ungdomstid en flitig användare av deras ansiktskräm. Och det är hon väldigt tacksam över. Hon anser att Nivea lade grunden till hennes vackra hud. Även om vi idag känner till det där med livsstil och anlag, så är hon helt bestämd överatt Nivea hjälpte en bra bit påvägen.

Nivea är för mig inte bara något med många år på nacken, utan ett innovativt företag som hela tiden strävar mot en ständig utveckling och tar socialt ansvarstagande på allvar. Läs gärna om projektet "Good Schools in Himalaya"Niveas hemsida. Nivea är ett företag som jag skulle vara oerhört stolt över att få arbeta med. Niveas ingenjörer har jag stor respekt för. De vet vad ansvar är och levererar säkra produkter. Man kan alltid lita på Nivea.

Vad betyder Nivea för dig? Vilka är dina Nivea favoriter? Berätta gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar