onsdag 4 maj 2011

I sommar doftar jag... Summer Escape & Ravishing Love

Sommardofter vill man ha många! Lätta & Fräscha. Mina favoriter är en body mist från Victoria's Secret Ravishing Love och Clean's limited edition Summer Escape.

Ravishing Love - Granatäpple, björnbär & syrén.

Clean Summer Escape - Bergamott, sandgräs, mandarin, näckros, pion, kaprifol, kokosvatten...

Har du inte vägarna förbi USA eller ska ut och resa så kan du få tag på VS ibland på Tradera eller på Beauty Planet . Jag hade med min Ravishing Love på SATS förra veckan och tjejerna i omklädningsrummet blev som galna! Alla frågade vad det var som luktade SÅ GOTT.

3 kommentarer:

  1. Låter som en underbar doft, är själv på jakt efter ett gäng härliga sommardofter. Provat rätt många nu (Jobbar i parfymdisken/Sminkavdelningen) men inte hittat någon fullträff ännu!

    SvaraRadera
  2. Det är den! Men det är inte lätt innan man hittar "The One" - kan ta mig flera månader av testande. Hojta till när du hittat någon goding =)

    SvaraRadera
  3. Älskar VS dofter. Har deras edt Coconut Passion, men ångrar att jag inte köpte fler! ;(

    SvaraRadera