lördag 16 april 2011

Recension: Redken All Soft


Jag har använt denna Duo i uppskattningsvis 3-4 månader. Redan efter en veckas frekvent användande lackade min stackars hårbotten totalt på schampot. Det kliade och kändes inte alls bra. Antagligen är det all parfym som irriterar min hårbotten. Och nu när jag hört mig för, med min frisör så erkände hon att det förekommer ganska ofta att deras kunder har problem med just Redken's schampo. Tråkigt tyckte jag, Redken's produkter är annars toppkvalité. 
Balsamet då? Jodå. Här snackar vi riktig Redken-kvalité. Mitt blekta svall med frissiga längder blev släta, mjuka och glansiga. Nästan som nytt. Och det gillas! Balsamet lämnade heller ingen "fettig" känsla efter sig. Drygt som tusan är det också! 

Minus: Dyrt! 270 kr är inte okej!
             Irriterande Schampo.

Plus: Grymt balsam. Färgbevarande.

Total betyg för balsam: 4-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar