fredag 22 april 2011

Recension av SYOSS

Studentlivet kräver en hel del budgetsmarta produkter. Jag kunde inte låta bli att testa SYOSS schampo och balsam eftersom jag hört så mycket gott om det märket. Nu är flaskorna halvtomma och jag är redo att lämna ett omdöme. Jag köpte Repairschampo och ett moisturebalsam eftersom jag kunde inte välja mellan de två, så det slutade med en kompromiss. 

Repairschampot tvättar rent, är drygt men doftar illa. Jag kan inte beskriva doften, men jag gillar den inte. Jag föredrar fruktiga fräscha dofter. 

Moisturebalsamet luktar gott! Håret blir mjukt, glansigt och lätt att reda ut. Det enda negativa om detta är att det är odrygt och lämnar en fettig hinna på huden efteråt. Förstår ni vad jag menar? Den där äckliga känslan av att man har smör på ryggen?

Nåväl, min sambo gav mig en komplimang att mitt hår var supermjukt och följsamt efter att jag började använda dessa två. Och ja, mitt hår är mjukt, glansigt och fint. Detta är helt klart två bra budgetprodukter. Kommer jag köpa dessa igen? - Ja, kanske. Jag är inte alls glad för den fettiga känslan av balsamet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar